Ga naar de inhoud

  • Home
    • Over ons
    • Openingstijden
    • Contactgegevens
    • Veel gestelde vragen
    • Algemene voorwaarden
    • Privacybeleid
  • Nieuws
  • GASSAN na security
  • Collectie
    • Special Offers
  • Service
    • Service
    • Extra service
    • GASSAN wereldwijde service
  • Vacatures
  • Nederlands

FAQ Group: Service en garantie

Hoelang heb ik garantie op mijn juwelen of horlogeaankopen?

De garantieperiode kan variƫren per product. Als u niet zeker weet wat de garantievoorwaarden zijn voor uw aankoop, kunt u een kopie van uw aankoop bon en uw vraag naar info@GASSANschiphol.nl opsturen.

Kan ik producten ruilen of retourneren?

U kunt uw product ruilen of retourneren in een van onze GASSAN Schiphol verkooplocaties, met inachtneming van een aantal condities en de maximale retourperiode van 14 dagen. Voor eventuele vragen kunt u terecht bij info@GASSANschiphol.nl.

Kan ik, buiten Schiphol, nog ergens anders terecht voor garantie/reparatie?

GASSAN biedt wereldwijde service bij de GASSAN verkooplocaties. Voor vragen over uw garantie of lopende reparatie kunt u contact opnemen met info@GASSANschiphol.nl.

Search

Privacybeleid Ondersteund door WordPress