Service

Diamanten in een juweel te laten zetten.

GASSAN Schiphol beschikt over een professioneel Service Centre. Hier kunt u uw sieraden en/of horloge ter reparatie aanbieden. Dit kan zowel vóór als ná de security.

Onze vakmensen staan garant voor het zorgvuldig uitvoeren van diverse werkzaamheden, waaronder:

  • Batterijwissel, klaar terwijl u wacht (afhankelijk van het merk).
  • Reparaties van horloges en juwelen.
  • Horlogebanden en ringen op maat maken.
  • Schoonmaken van horloges en juwelen.
  • Losse diamant laten zetten in diverse 18K gouden zettingen.

Onze horlogemakers zijn 7 dagen per week aanwezig van 08.00 tot 16.00 uur. Onze goudsmeden van 07.00 tot 21.00 uur (let op: i.v.m. Covid-19 zijn onze fysieke winkels  aan airside voorlopig van 06.00 tot 21.00 uur geopend in L1 en 2, in L3 van 06.00 tot 20.00 uur.  Verder kan de aanwezigheid van onze goudsmid  afwijken van de aangegeven tijd. Onze Plaza winkel aan landside van 09.00 tot 17.00 uur).

Diverse andere services:
  • After Sales Services.
  • Bestellen van horloges, diamanten en juwelen.
  • Tijdens uw verblijf in het VIP centre kunt u gebruik maken van de GASSAN personal shopping service voor juwelen, diamanten, horloges, luxe schrijfwaren en het schoonmaken van juwelen.
  • Neemt u uw waardevolle aankopen liever niet mee op reis? Dan is de Shop & Collect service wellicht een uitkomst. U koopt uw horloge, juwelen of diamanten voor vertrek, wij bewaren uw aankoop veilig in een kluis en bij terugkeer in Nederland haalt u uw aankoop op bij de speciale Shop & Collect-balie in aankomsthal 1. NB: Deze service is alleen beschikbaar indien u naar een EU-bestemming reist!
  • GASSAN Schiphol is 365 dagen per jaar geopend. GASSAN Plaza dagelijks van 07:00 tot 22:00 uur (let op: i.v.m. Covid-19 zijn onze openingstijden voorlopig van 09.00 tot 17.00 uur) en de GASSAN Schiphol Shops na security in vertrekhal 1, 2 en 3, dagelijks van 1,5 uur voor vertrek van de eerste vlucht tot en met een half uur voor vertrek van de laatste vlucht van de dag (let op: i.v.m. Covid-19 zijn de openingstijden in L1 en 2 voorlopig van 06.00 tot  21.00 uur en in L3 van 06.00 tot 20.00 uur).

GASSAN biedt Wereldwijde Service. Naast de verschillende verkooppunten, waaronder ook de verkooppunten op Changi Singapore Airport, vindt U ook servicepunten in Antwerpen (België), Djakarta (Indonesië), Hong Kong (China),  New York (U.S.A.) en Tokyo (Japan).

Voor vragen kunt u contact met ons opnemen: info@GASSANschiphol.nl

Reparatie/onderhoud horloges