GASSAN Schiphol beschikt over een professioneel Service Centre. Hier kunt u uw sieraden en/of horloge ter reparatie aanbieden. Dit kan zowel vóór als ná de security.
Onze vakmensen staan garant voor het zorgvuldig uitvoeren van diverse werkzaamheden, waaronder:
- Batterijwissel, klaar terwijl u wacht (afhankelijk van het merk).
- Reparaties van horloges en juwelen.
- Horlogebanden en ringen op maat maken.
- Schoonmaken van horloges en juwelen.
- Losse diamant laten zetten in diverse 18K gouden zettingen.
Onze horlogemakers zijn 7 dagen per week aanwezig van 08:00 tot 16:00 uur. Onze goudsmeden van 07:00 tot 21:00 uur.
Diverse andere services:
- After Sales Services.
- Bestellen van horloges, diamanten en juwelen.
- Tijdens uw verblijf in het VIP centre kunt u gebruik maken van de GASSAN personal shopping service voor juwelen, diamanten, horloges, luxe schrijfwaren en het schoonmaken van juwelen.
- Neemt u uw waardevolle aankopen liever niet mee op reis? Dan is de Shop & Collect service wellicht een uitkomst. U koopt uw horloge, juwelen of diamanten voor vertrek, wij bewaren uw aankoop veilig in een kluis en bij terugkeer in Nederland haalt u uw aankoop op bij de speciale Shop & Collect-balie in aankomsthal 1. NB: Deze service is alleen beschikbaar indien u naar een EU-bestemming reist!
- GASSAN Schiphol is 365 dagen per jaar geopend. GASSAN Plaza is maandag tot en met vrijdag geopend van 07:00 tot 19:00 uur, zaterdag en zondag van 9:00 uur tot 17:00 uur.
- GASSAN Schiphol Shops na security (in vertrekhal 1, 2 en 3) zijn geopend:
L1 06:15 uur tot 21:30 uur.
B-pier 07:00 uur tot 15:00 uur.
L2 06:15 uur tot 21:30 uur.
L3 06:30 uur tot 22:00 uur.
GASSAN biedt Wereldwijde Service. Naast de verschillende verkooppunten, waaronder ook de verkooppunten op Changi Singapore Airport, vindt U ook servicepunten in Antwerpen (België), Djakarta (Indonesië), Hong Kong (China), New York (U.S.A.) en Tokyo (Japan).
Voor vragen kunt u contact met ons opnemen: info@GASSANschiphol.nl