Service

GASSAN Schiphol beschikt over een professioneel Service Centre. Hier kunt u uw sieraden en/of horloge ter reparatie aanbieden. Dit kan zowel vóór als ná de security.

Onze vakmensen staan garant voor het zorgvuldig uitvoeren van diverse werkzaamheden, waaronder:

  • Batterijwissel, klaar terwijl u wacht (afhankelijk van het merk).
  • Reparaties van horloges en juwelen.
  • Horlogebanden en ringen op maat maken.
  • Schoonmaken van horloges en juwelen.
  • Losse diamant laten zetten in diverse 18K gouden zettingen.

Onze horlogemakers zijn 7 dagen per week aanwezig van 09.00 tot 17.00 uur. Onze goudsmeden van 07.00 tot 22.00 uur (let op: i.v.m. Covid-19 is dat nu van 07.00 tot 20.00 uur).

Diverse andere services:

  • After Sales Services.
  • Bestellen van horloges, diamanten en juwelen.
  • Tijdens uw verblijf in het VIP centre kunt u gebruik maken van de GASSAN personal shopping service voor juwelen, diamanten, horloges, luxe schrijfwaren en het schoonmaken van juwelen.
  • Neemt u uw waardevolle aankopen liever niet mee op reis? Dan is de Shop & Collect service wellicht een uitkomst. U koopt uw horloge, juwelen of diamanten voor vertrek, wij bewaren uw aankoop veilig in een kluis en bij terugkeer in Nederland haalt u uw aankoop op bij de speciale Shop & Collect-balie in aankomsthal 1. NB: Deze service is alleen beschikbaar indien u naar een EU-bestemming reist!
  • GASSAN Schiphol is 365 dagen per jaar geopend. GASSAN Plaza dagelijks van 07:00 tot 22:00 uur (let op: i.v.m. Covid-19 is dat nu van 07.00 tot 18.00 uur) en de GASSAN Schiphol Shops na security in vertrekhal 1, 2 en 3, dagelijks van 1,5 uur voor vertrek van de eerste vlucht tot en met een half uur voor vertrek van de laatste vlucht van de dag. (let op: i.v.m. Covid-19 zijn deze tijden nu als volgt. Vertrekhal 1 en 2 van 06.00 tot 21.00 uur en vertrekhal 3 van 06.00 tot 20.00 uur).

GASSAN biedt Wereldwijde Service. Naast de verschillende verkooppunten, waaronder ook de verkooppunten op Changi Singapore Airport, vindt U ook servicepunten in Antwerpen (België), Djakarta (Indonesië), Hong Kong (China),  New York (U.S.A.) en Tokyo (Japan).

Voor vragen kunt u contact met ons opnemen: info@GASSANschiphol.nl