Veel gestelde vragen

 

Algemeen

Wat is het adres van GASSAN Schiphol?

U kunt onze winkels alleen bezoeken als u vertrekt vanaf de luchthaven. Voor een overzicht van de locaties op Luchthaven Schiphol kunt u hier een plattegrond vinden.

 

Adres:

Vertrekpassage 1 – 214

1118 AP Schiphol

Heeft u een positieve ervaring die u wilt delen?

We horen graag over uw positieve ervaringen! Aarzel niet om uw verhaal met ons te delen via info@GASSANschiphol.nl.

Hoe kan ik een klacht of compliment indienen?

Bij GASSAN Schiphol streven we naar optimale service voor al onze klanten. Als u echter een klacht heeft, nodigen wij u uit om uw verhaal te delen via info@GASSANschiphol.nl.

 

Winkels

Wat zijn jullie openingstijden?

De GASSAN Schiphol winkels zijn 365 dagen per jaar geopend. Voor de meest actuele openingstijden kunt u hier terecht.

Welke GASSAN winkels vind ik op Luchthaven Schiphol?

GASSAN Schiphol heeft 14 verkooplocaties na de beveiligingscontrole. Hier  kunt u de winkel vinden die aan uw behoeften voldoet.

Betalen

Naar welke bankgegevens kan ik geld overmaken?

Voor bankgegevens kunt u contact opnemen met onze klantenservice via info@GASSANschiphol.nl.

 

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Wij accepteren de volgende betalingsmogelijkheden: American Express, MASTERCARD, VISA, Alipay, WeChat Pay, China UnionPay en contant geld in meerdere valuta’s.

Merken

Kan ik ook Pre-Owned horloges vinden op GASSAN Schiphol?

Op GASSAN Schiphol is het helaas niet mogelijk om Pre-Owned horloges aan te schaffen. Wel bieden wij deze mogelijkheid bij GASSAN Pre-Owned en HOUSE of GASSAN in Amsterdam.

Kan ik Rolex horloges kopen bij GASSAN Schiphol?

GASSAN Schiphol is een officiële Rolex Retailer. In onze Boutique staan we klaar om u de exclusieve Rolex collectie te presenteren. Voor vragen over het huidige aanbod kunt u terecht bij info@GASSANschiphol.nl

Service en garantie

Hoelang heb ik garantie op mijn juwelen of horlogeaankopen?

De garantieperiode kan variëren per product. Als u niet zeker weet wat de garantievoorwaarden zijn voor uw aankoop, kunt u een kopie van uw aankoop bon en uw vraag naar info@GASSANschiphol.nl opsturen.

Kan ik producten ruilen of retourneren?

U kunt uw product ruilen of retourneren in een van onze GASSAN Schiphol verkooplocaties, met inachtneming van een aantal condities en de maximale retourperiode van 14 dagen. Voor eventuele vragen kunt u terecht bij info@GASSANschiphol.nl.

Kan ik, buiten Schiphol, nog ergens anders terecht voor garantie/reparatie?

GASSAN biedt wereldwijde service bij de GASSAN verkooplocaties. Voor vragen over uw garantie of lopende reparatie kunt u contact opnemen met info@GASSANschiphol.nl.

Douane

Kan ik op de terugweg ook producten bij jullie kopen?

Ja, het is mogelijk om bij aankomst op Terminal 1 nog aankopen te doen (ook bij een transfer). U moet bij aankoop wel uw geldige boardingpass aantonen. Houdt er rekening mee dat het bij bepaalde vertrekhallen niet mogelijk is om bij de winkels te komen. Voor vragen kunt u terecht bij info@GASSANschiphol.nl

Kan ik ook aankopen doen voor de douane?

GASSAN Schiphol is alleen te vinden aan de luchtzijde (Airside). U kunt dus alleen aankopen doen wanneer u gaat vliegen.

Moet ik de gekochte goederen aangeven wanneer ik terugkeer in Nederland?

De regels hiervoor kunt u vinden op de site van de Belastingdienst. Wij raden u aan de geldende bepalingen goed na te lezen.

Aankopen

Kan ik een artikel reserveren?

Ja, u kunt bepaalde artikelen voor uw vlucht reserveren. Bij interesse kunt u een aanvraag via info@GASSANschiphol.nl  sturen. Houdt er rekening mee dat voor reserveringen langer dan twee weken een aanbetaling van 20% vereist is.

Ik heb niet gevonden waar ik naar zoek. Kan ik ook een product bestellen?

GASSAN Schiphol biedt de mogelijkheid om bepaalde producten te bestellen. Neem contact op met onze klantenservice via info@GASSANschiphol.nl  en vermeld hierbij een referentienummer en uw vluchtgegevens.

Kan ik taxfree winkelen bij GASSAN op Luchthaven Schiphol?

Bij GASSAN Schiphol kunt u vóór uw vlucht tegen taxfree niveau verkoopprijzen winkelen, ongeacht uw bestemming of nationaliteit. Let op: Een uitzondering hierop zijn aankopen van Rolex in vertrekhal 1 voor passagiers residerend binnen Schengen/EU.

Zijn alle horloge- en juwelenaankopen bij GASSAN daadwerkelijk voordeliger dan in een willekeurige Nederlandse stad?

GASSAN Schiphol verrekent het Taxfree prijsniveau bedrag dat is inbegrepen in uw aankoop ongeacht uw bestemming. Hierdoor zijn onze prijzen vaak lager dan elders in Nederland. Schiphol kunt u meer vertellen of de taxfree regeling.

Maakt de bestemming waar ik heen vlieg verschil voor de prijs?

Nee, alle vertrekkende passagiers op Luchthaven Schiphol kunnen profiteren van de taxfree prijsniveau voordeel. Let op: Een uitzondering hierop zijn aankopen van Rolex in vertrekhal 1 voor passagiers residerend binnen Schengen/EU.