Awards

Jaarlijks worden door de Business Unit Consumers van Amsterdam Airport Schiphol diverse Awards uitgereikt. Daartoe worden alle winkels op Shopping Centre Schiphol Plaza en in de vertrekhallen gedurende het gehele jaar aan diverse Customer Monitors en Mystery Shopping rondes onderworpen, om zo  gastvriendelijkheids-,  service-  en kwaliteitsniveau continu te controleren en op topniveau te kunnen brengen en houden. De retailer die hierbij continu het hoogste scoort, mag zich winnaar van de People Award noemen. 

GASSAN Schiphol is trots om zich de winnaar van een aantal prestigieuze Awards, uitgereikt door de Business Unit Consumers van Amsterdam Airport Schiphol, te mogen noemen en blijft zich inzetten om ook in de toekomst weer nieuwe Awards aan de erelijst van GASSAN Schiphol toe te mogen voegen!

2018: SKYTRAX WORLD AIRPORT AWARD.

Schiphol ontvangt de Skytrax World Airport Award voor de beste luchthavenmedewerkers van Europa. Indirect een prijs voor alle business partners op Schiphol want de jury bestond uit bijna veertien miljoen passagiers die via een online enquête hun ervaringen deelden over alles van check-in tot en met de gate op meer dan 500 luchthavens.

2012: GROWTH AWARD , 1ste prijs.

2011: GUESTFRIENDLINESS AWARD, 1ste prijs.

2009: GUESTFRIENDLINESS AWARD, 2de prijs.

2008: PEOPLE AWARD, 1ste prijs.

2007: PEOPLE AWARD, 2de prijs.

2006: INNOVATION AWARD

Voor de eerste Rolex Boutique die buiten Zwitserland op een luchthaven werd geopend. Rolex staat al sinds jaar en dag aan de top binnen de horlogebranche en is het best verkopende en bekendste horlogemerk en al van oudsher het best verkochte merk van de Zwitserse horloge-industrie. Uit het juryrapport : “GASSAN Schiphol heeft met de komst van de Rolex Boutique de luchthaven Schiphol op de kaart gezet op het gebied van de exclusieve juwelierbranche”.

2006: OEUVRE AWARD, voor GASSAN Schiphol president-directeur Benno Leeser.