Service

GASSAN Schiphol beschikt over een professioneel Service Centre. Hier kunt u uw sieraden en/of horloge ter reparatie aanbieden. Dit kan zowel vóór als ná de security.

Onze vakmensen staan garant voor het zorgvuldig uitvoeren van diverse werkzaamheden, waaronder:

  • Batterijwissel, klaar terwijl u wacht (afhankelijk van het merk).
  • Reparaties van horloges en juwelen.
  • Horlogebanden en ringen op maat maken.
  • Schoonmaken van horloges en juwelen.
  • Losse diamant laten zetten in diverse 18K gouden zettingen.

Diverse andere services:

  • After Sales Services.
  • Bestellen van horloges, diamanten en juwelen.
  • Tijdens uw verblijf in het VIP centre kunt u gebruik maken van de GASSAN personal shopping service voor juwelen, diamanten, horloges, luxe schrijfwaren en het schoonmaken van juwelen.
  • Neemt u uw waardevolle aankopen liever niet mee op reis? Dan is de Shop & Collect service wellicht een uitkomst. U koopt uw horloge, juwelen of diamanten voor vertrek, wij bewaren uw aankoop veilig in een kluis en bij terugkeer in Nederland haalt u uw aankoop op bij de speciale Shop & Collect-balie in aankomsthal 1. NB: Deze service is alleen beschikbaar indien u naar een EU-bestemming reist!
  • GASSAN Schiphol is 365 dagen per jaar geopend. GASSAN Plaza dagelijks van 07:00 uur tot 22:00 uur en de GASSAN Schiphol Shops na security in vertrekhal 1, 2 en 3, dagelijks van 1,5 uur voor vertrek van de eerste vlucht tot en met een half uur voor vertrek van de laatste vlucht van de dag.

GASSAN biedt Wereldwijde Service. Naast de verschillende verkooppunten, waaronder ook de verkooppunten op Changi Singapore Airport, vindt U ook servicepunten in Antwerpen (België), Djakarta (Indonesië), Hong Kong (China),  New York (U.S.A.) en Tokyo (Japan).

Voor vragen kunt u contact met ons opnemen: info@GASSANschiphol.nl